افزایش ۳۳ درصدی جوجه ریزی در مرغداری‌های سربیشه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه از افزایش ۳۳ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری گوشتی این شهرستان خبر داد.

زرگری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه با اشاره به تعامل سازنده تولیدکنندگان و شرکت تعاونی مرغداران با جهاد کشاورزی در تأمین نیاز بازار، گفت: در جهت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تأکید بر آن است امسال با همکاری مرغداران شاهد جوجه ریزی در کلیه واحد‌های مرغداری با ظرفیت کامل باشیم، همان گونه که این همکاری منجر به افزایش ۳۳ درصدی جوجه ریزی از هفته جهاد کشاورزی پارسال تاکنون و فعال شدن تعدادی از واحد‌های غیر فعال شده است.

او افزود: شهرستان سربیشه با دارا بودن ۸۳ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه یکی از مهمترین تأمین کنندگان گوشت سفید استان و استان‌های همجوار است.


بیشتر بخوانید


زرگری بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر تولید تخم مرغ با فعالیت ۲ واحد مرغ تخمگذار و تولید سالانه بیش از ۵ هزار تن تخم مرغ و وجود ۲ واحد پرورش پولت تخمگذار از دیگر پتانسیل‌های ارزشمند شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه عنوان کرد: سربیشه در تولید و مصرف گوشت سفید و‌ تخم مرغ کاملاً به خودکفایی رسیده و علاوه بر آن، بیش از ۹۰ درصد تولیدات مذکور در شهرستان به سایر نقاط استان، کشور و دنیا ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.