امام جمعه آرادان؛

نفرت از اسرائیل در تمام عالم گسترده شده است

امام جمعه آرادان با تاکید بر اینکه نفرت از اسرائیل در تمام عالم، گسترده شده است، گفت: برائت از مشرکان امسال در تمام دنیا نمایانگر این نفرت بود.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز عید قربان ضمن اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: یکی از نکاتی که معظم له در دیدار خودشان اشاره کردند، تنفر از رژیم صهیونیستی و برئت از آمریکا به عنوان بزرگترین پشتیبان و کمک کننده به رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم و صبور غزه است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط منطقه و جنایت‌های اسرائیل امسال همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مراسم برائت از مشرکان متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد، افزود: برائت فراتر از موسم و میقات حج پیش رفته و جهانی شده است.

 

امام جمعه آرادان با بیان اینکه نفرت از اسرائیل در تمام عالم، گسترده شده است، گفت: همان طوری که حجاج بیت الله الحرام هفت مرتبه و هفت سنگ به نماد شیطان در رمی جمره می‌زنند، امسال شاهد بودیم که شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دنیا طنین انداز شد.

شریفی نیا با بیان اینکه امروز شیطان مجسم و بزرگ، امریکای جنایتکار و اسرائیل است، ابراز کرد: از خدای متعال می‌خواهیم به زودی زود، ریشه اسرائیل جنایتکار و هم پیمانان او خشکانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.