ادامه تلاش‌ها برای یافتن سومین مفقودی سیل چالوس

فرماندار چالوس گفت: به دستور استاندار مازندران کمیته تخصصی برای علت وقوع سیل غرب استان تشکیل شده است و تلاش‌ها برای یافتن سومین مفقودی ادامه دارد.

محمد شریفی گفت: استاندار مازندران از مناطق سیل‌زده جاده کندوان_ چالوس بازدید کرد و در جریان بررسی علل وقوع سیل قرار گرفت و با تاکید بر اقدامات انجام‌شده که منجر به وقوع سیل شد بیان کرد اگر فرد یا افرادی سبب وقوع آسیب در سیل چالوس شدند، بدون تعارف برخورد کنید.

وی افزود: گزارشی از وقوع سیل و علل آن در حال تهیه است تا وضعیت بررسی شود. امروز دوشنبه ۲۸ خرداد با دستور استاندار مازندران کمیته‌ای برای مشخص شدن علت وقوع سیل و خسارات واردشده تشکیل شد. تلاش‌ها برای یافتن سومین مفقودی سیل چالوس ادامه دارد و نیروهای امدادی در منطقه مستقر بوده و در حال جستجو هستند.

وی درباره خسارات جانی سیل گفت: در این حادثه سه نفر مفقودی داشتیم که یک مادر ۴۶ ساله، یک دختر ۲۰ ساله و یک پسر ۱۰ ساله بودند که با تلاش نیروهای امدادی و جستجو تاکنون پیکر بی جان دختر جوان ۲۰ ساله و پسر بچه ۱۰ ساله از زیر گل و لای در محدوده رستوران دربند جاده چالوس بیرون کشیده شدند و در حال تلاش برای پیدا کردن پیکر مادر مفقود شده هستیم.

شریفی ادامه داد: ما شاهد وقوع سیلاب در منطقه بودیم، اما اینبار خسارات سیل بسیار زیاد بود و طبق دستور استاندار قرار است پس از بررسی با متخلفان برخورد شود.

شامگاه پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ماه وقوع سیل در جاده کندوان حوالی رستوران دربند سبب شد برخی از مسافران در حیاط رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شوند که سه نفر مفقود شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار