پیشرفت ۹۰ درصدی جاده لنده ـ تراب

فرماندار شهرستان لنده گفت: جاده لنده ـ تراب به مرحله قیرپاشی و آسفالت رسید.

فرماندار شهرستان لنده گفت: این قطعه از محور لنده به تراب به همت بنیاد مستضعفان با اعتباری افزون برای ۱۳۰ میلبارد تومان در حال اجرا است که از چند ماه گذشته عملیات تسطیح و بیس ریزی و هم اکنون قیرریزی برای اجرای آسفالت خواهد بود.


جلال دانش افزود: جاده لنده به تراب یکی از راه‌های خروج شهرستان لنده از بن‌بست و اتصال به محور اصلی دهدشت به پاتاوه است که باعث کاهش مسیر پنجاه کیلومتری از جاده قدیم ایدنک، سوق، دهدشت به تونل پات خواهد شد.


فرماندارلنده در خصوص وضعیت سایر قطعات در حال کارگفت: این طرح شامل سه قطعه است که قطعه اول با مشارکت بنیاد مستضعفان با ۹۰درصد پیشرفت کاری در مرحله آماده‌سازی برای آسفالت است.


جلال دانش افزود: قطعه دوم نیز توسط راهداری با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان در سه و نیم کیلومتر کلنگ زنی شد که هم اکنون پیشرفت کاری بسیار خوبی دارد.


وی دلیل کند شدن این قطعه را کوهستانی بودن این مسیر و خاکبرداری و خاکریزی زیاد دانست و گفت: در این قطعه بیش از ۶ حلقه پل احداث خواهد شد.


دانش افزود: قطعه سوم این جاده نیز از اعتبارات نفت و سفر محترم ریاست جمهوری به استان تامین شده است که اعتبار اولیه این آن ۷۰میلیارد تومان است و به زودی به مناقصه خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.