اجرای ۳۲ هزار میلیارد ریال طرح راهداری در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای ۳۲ هزار میلیارد ریال طرح در این اداره کل خبر داد.

محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان می‌گوید: اعتبار طرح‌های فعال این اداره کل امسال ۳۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال است که در بخش‌های راهداری، فنی و ماشین آلات هزینه خواهد شد.

او با اشاره به فعال بودن ۱۳۲ پروژه راهداری به ارزش ۱۱ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال در طول محورهای استان، افزود: بهسازی و روکش آسفالت ۹۵۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی، احداث ۱۹۰ کیلومتر راه روستایی، احداث ۴۰ کیلومتر روشنایی، تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۴۰ کیلومتر، اجرای خط کشی در طول ۸۰۰۰ کیلومتر و تعمیر و بهسازی ۱۱۴ دستگاه ابنیه فنی از مهمترین پروژه‌های اجرایی راهداری خوزستان در سال جاری خواهد بود.

 آقای جولانژاد گفت: این پروژه‌ها در سطح محورهای استان و محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی به منظور آمادگی و میزبانی از سفرهای زائران اربعین حسینی در حال اجرا هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: در بخش فنی و راه‌های روستایی به ویژه برای تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی نیز ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال درنظر گرفته شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حوزه نوسازی، بهسازی و تعمیر ماشین آلات راهداری نیز اعتبار درنظر گرفته شده ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
برای اتصال مستقیم مرز شمالی استان به کربلا و یا نجف آیا با استاندار کربلا و نجف همکاری شده است و آیا میتوان شاهد ساخت مسیری مستقیم و دویست سیصد کیلومتری از خوزستان تا کربلا و نجف بود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان
۰۹:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
با سلام حتما در این خصوص از مقامات مربوطه سوال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
مرسی باشگاه خبرنگاران عزیز
با ساخت جاده های میانبر فاصله مرزهای ایران تا نجف و کربلا چه بسا به دویست کیلومتر کاهش یابد و این یعنی حتی در یک روز هم میتوان زیارت کرد و‌برگشت
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
در بخشهای کوهستانی خوزستان چرا تونل‌های جاده ایی بسیار اندک و چندان تحرک خوبی برای خروج استان از بن بست نشده است
برای استان خوزستان ما بسیار زشت است که جاده های ترانزیتیش اینقدر ما ایمن و در حد جاده های روستایی است و نه ترانزیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
شرکت نفت مسجد سلیمان و هفتگل و اهواز و فولادی ها آیا برای میانبر مسجد سلیمان به اهواز هزینه آیی میکنند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۲۲:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
بسیار بسیار جای تأسف دارد که شرکتهای بزرگ نفتی و فولادی و پتروشیمی و پالایشگاهی و شکر و کشت و صنعت و دیگر شرکتهای خوزستان به مسولیت اجتماعی خود در ساخت جاده ها و مخصوصا جاده های ارتباطی شرق استان و بهسازی ارتباط بین مرکز و بنادر از طریق بختیاری و زاگرس مرکزی ،عمل نمی‌کنند و استان بالادست ما یعنی چهار محال بختیاری با وجود داشتن بودجه های به مراتب کمتر جاده های چهار بانده و اروپایی در دل کوهستان میسازد و سمت خوزستان و دهدز و ایذه جاده ها کم عرض و در حد افتضاح هستند
به خود بیایم و آبروی استان را در حد امکان با ساخت جاده های چهار بانده و ایمن حفظ کنیم هر چه باشد از این جاده های ترانزیتی ابتدا شرکتهای بزرگ صنعتی سود می‌برند و بعد مردم