شرط معافیت مالیاتی در قشم تسلیم اظهارنامه است

مدیر بازرگانی منطقه آزاد قشم گفت: برخورداری از معافیت مالیاتی این منطقه مشروط به ارائه اظهارنامه مالیاتی است .

مسعود مورموگویی با تاکید بر اینکه باید اظهارنامه مالیاتی در مدت مشخص شده تحویل مراجع ذیصلاح شود، گفت : براساس تصمیم مراجع قانونی، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و پرداخت مالیات متعلق در اجرای ماده (۱۰۰) قانون مالیات‌های مستقیم و تبصره آن تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ تمدید شده است.

او گفت: مهلت تسلیم (اصلاح، تکمیل و استرداد) اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره بهار ۱۴۰۳ (فروردین تا پایان خرداد ماه) و پرداخت مالیات و عوارض متعلق در اجرای ماده (۳) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و ماده (۴) قانون مالیات بر ارزش افزوده هم تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه امسال افزایش یافته است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فرم‌های موضوع تعیین مالیات مقطوع و اظهارنامه‌های تعاملی پیش فرض گروه‌های دوم و سوم صاحبان مشاغل برای عملکرد سال ۱۴۰۳ از ابتدای تیر ماه امسال به تدریج در درگاه خدمات الکترونیک سازمان مالیاتی کشور بارگذاری خواهد شد.

مورموگویی گفت: برای ارتقای سطح آگاهی فعالان اقتصادی جزیره قشم، سومین سمینار آموزشی مربوط به حوزه مالیاتی و بیمه‌ای با حضور غلامحسین محمدی عالیبری مدرس دانشگاه و مؤلف کُتب مالیاتی و بیمه‌ای کشور روز ۱۰ تیر ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در مرکز بین‌المللی رشد برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.