اجرای رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با عید قربان رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی در بین مددجویان این کمیته در استان اجرا شد.

 ملامهدی گفت: به مناسبت عید سعید قربان و با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری ۲ هزار و ۸۰۰ راس گوسفند در سطح آذربایجان شرقی ذبح و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت دام نذری خیران قربانگاه ابراهیمی در محوطه اداره کل کمیته امداد دایر شده است اظهار کرد: در این قربانگاه دام قربانی مردم و خیران به طور بهداشتی و شرعی ذبح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در اجرای این رزمایش برای هر خانوار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد یک کیلوگرم گوشت نذری خیران و نیکوکاران اهدا می‌شود.

ملامهدی با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری و خیران در اجرای این رزمایش ادامه داد: خیران در طول سال به ویژه در اعیاد اسلامی با درک نیاز‌های اقتصادی مددجویان با این اداره کل جهت تامین نیاز خانواده‌های نیازمندان همکاری می‌کنند.

وی یادآور شد: در اجرای این رزمایش گوشت‌های قربانی بین خانوار‌های مددجویان با رعایت تکریم و عزت نفس آنان و بر اساس دستورالعمل‌های دامپزشکی توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.