با حکم وزیر ورزش و جوانان؛

استاندار فارس رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال نوجوانان آسیا شد

طی حکمی که از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صادر شد، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار ورزش دوست فارس به عنوان رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال نوجوانان آسیا منصوب شد.

در متن حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به استاندار فارس آمده است: با عنایت به اجرای جز ۱۹ بند الف ماده چهار قانون اهداف وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان با موضوع ارتقا و تقویت جایگاه ورزش قهرمانی کشور در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و با توجه به واگذاری میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان به ترتیب دهمین و هجدهمین دوره قهرمانی آسیا (انتخابی جهانی) به شهر شیراز؛ به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا منصوب می‌شوید.

نظر به اهمیت مسابقات مزبور، این وزارت نسبت به حمایت مالی آن اقدام نموده ان‌شاءالله در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد با دستورات جنابعالی از محل منابع استانی به همان میزان مساعدت مالی لازم صورت پذیرد.

امید است با اتکال به پروردگار متعال و تدبیر و هدایت حضرت عالی در نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور و به خصوص برگزاری مطلوب مسابقات فوق، موفق و موید باشید.

پیشتر استاندار فارس هفتم فروردین ماه در دیدار با رییس فدراسیون هندبال در این باره گفته بود: شیراز سومین حرم اهلبیت و از شهر‌های تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است و می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.

ایمانیه اضافه کرد: بزودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل می‌دهیم و تمام دستگاه‌های مرتبط را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد.

دهمین دوره پیکار‌های هندبال نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال کشورمان در گروه A با تیم‌های هند و عراق همگروه است.

گروه B: عربستان، قطر، امارات متحده عربی

گروه C: کره جنوبی، بحرین، چین تایپه

گروه D: ژاپن، کویت، چین، اردن

تیم ایران در نخستین بازی خود ۱۳ شهریور ماه در ساعت ۱۹ و ۳۰ به مصاف هند خواهد رفت، سپس ۱۵ شهریور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار