بیداری اسلامی به بیداری جهانی تبدیل شده است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب منجر به بیداری اسلامی شد که اکنون این بیداری اسلامی به بیداری جهانی تبدیل شده است.

 رضا شریفی در جلسه ستاد انتخابات استان که در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد، اظهار کرد: قدر علما، ریش سفیدان و همه مردم سیستان و بلوچستان را می‌دانیم چرا که غیرت، صبوری و مرزداری مردم این منطقه در همه جا زبان زد است.
وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان اروپایی در سال ۱۳۹۳ عنوان کرد: این نامه سبب شد اکنون وزن تمدن جمهوری اسلامی در جهان جایگاه ویژه‌ای پیدا کند که این سه اقدام راهبردی ذیل تمدن نوین اسلامی بوده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این نامه با طرح خاورمیانه جدید همزمان با حضور و بروز جریان تکفیر در منطقه بوده که نتیجه آن منجر به بیداری اسلامی شد و دشمن شناسی و بصیرت مسلمانان رشد کرد.
وی بیان کرد: در آن زمان توده‌ها، نخبگان و دلسوزان جهان اسلام پای کار آمدند و احساس هویت اسلامی تقویت شد و جریان صهیونیست‌ها و طرح خاورمیانه جدیدش به کمک اروپایی و آمریکایی‌ها عقیم ماند.
شریفی به بیانیه گام دوم انقلاب که حضرت آقا خطاب به نسل جدید فرموده بود اشاره کرد و افزود: دشمن در اتاق فکر‌هایی که راه انداخته بود به دنبال سرمایه‌گذاری روی نسل جدید بود و در فضای مجازی این اقدامات را انجام داد و تا حدودی نیز موفق عمل کرده بود، اما با بیانیه گام دوم انقلاب جبهه روانی شکل گرفت و دشمن در این عمل نیز ناکام ماند.
به گفته وی بیداری اسلامی اکنون به بیداری جهانی تبدیل شده است، همچنین تبیین گفتمان مقاومت یک تولد مقتدرانه از نظم نوین جهانی بوده که این نظم را اسلام خواهد ساخت که طبق مکاتبه اخیر بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید غربی شهادتین گفته‌اند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اکنون تمدن ساز شده است و ما باید بر خودمان ببالیم که در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم که هزینه این ایستادگی و مقاومت به مراتب از سازش و پذیرش زورگویی کمتر است.
وی تصریح کرد: به لطف پروردگار و با حضور مردم بصیر ایران اسلامی به زودی رئیس جمهور ایران و رئیس جمهوری در تراز تمدن اسلامی به جهان معرفی خواهد شد.
شریفی بیان کرد: تکلیف کارگزاران دولت دوچندان شده چرا که در سطح ملی و استانی همه دنیا چشمشان به انتخابات ما است هیچ انتخاباتی مانند انتخابات جمهوری اسلامی مخاطب بین‌المللی و میلیاردی ندارد چرا که جمهوری اسلامی تمدن ساز است و در همه جای دنیا حرف برای گفتن دارد.
وی با اشاره به اینکه جنگ اکنون جنگ تمدن‌ها است، گفت: در برخی محافل دوستان مدعی بودند که جنگ هزاره سوم جنگ آب است، اما این یک آدرس غلط بوده که تیم کارگزار در سیستان و بلوچستان نشان داد ما اگر حق آبه را طلب کردیم و به هر دلیلی نشد راه‌های دیگری مانند حفر چاهک، چاه و راه اندازی بزرگترین آب شیرین کن خشکی در خاورمیانه و همچنین انتقال آب از دریای عمان برای تامین آب در استان را در دستور کار قرار دادیم.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار