امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگى خلخال و مشگین شهر و کوثر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های خلخال، مشگین شهر و کوثر امدادرسانی کرده اند.

مجید فتاح زاده گفت: طبق گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در شهرستان‌های خلخال (سطح شهر)، مشگین شهر (سطح شهر) و کوثر (روستا‌های گولوجان و دوغار)، نیرو‌های امدادی در منطقه حاضر شده و در حال امدادرسانی می‌باشند.

او با بیان اینکه در این حادثه تا کنون ۱۱۶ نفر حادثه دیده (۲۹ خانوار) گزارش شده است، گفت: بارش‌های رگباری، سیل و آبگرفتگی در مسیل‌ها و معابر این شهرستان‌ها را درگیر کرده و از ساعات اولیه نجاتگران این جمعیت در حال ارائه خدمات در این منطقه هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: از ساعات اولیه ۱۰ تیم سیلاب و ۲ تیم ارزیاب از شعبات شهرستان‌های خلخال و مشگین شهر و کوثر متشکل از ۳۷ نفر نیروی عملیاتی با بکارگیری ۱۲ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافته اند.

فتاح زاده گفت: در این حادثه تیم‌های عملیاتی با استفاده از ۱۰ دستگاه موتور پمپ لجن کش اقدام به تخلیه آب ۲۵ باب منزل مسکونی کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.