پیست موتورسواری اردکان نیازمند توسعه متناسب

فرماندار اردکان گفت: پیست موتورسواری این شهرستان نیاز به توسعه متناسب دارد تا ایمنی و رضایت بیشتری برای بازدیدکنندگان فراهم شود.

حسین سبزواری فرماندار اردکان با بیان اینکه برای تضمین اعتماد به جوانان، اهمیت ساماندهی و بهبود امکانات پیست موتورسواری و افزایش ایمنی آن بسیار حیاتی است، گفت: ایجاد فضایی ایمن و مطمئن برای جوانان و خانواده‌ها، بهبود امکانات و ارتقاء سطح ایمنی پیست، توسعه بخش‌های نیمه تمام و افزایش امکانات هرچه بیشتر، می‌تواند به رشد فعالیت‌های ورزشی در این محل کمک می‌کند. 

وی اضافه کرد: توجه به نظرات و پیشنهادات هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی، ایجاد فضا‌های مناسب برای تماشاچیان، می‌تواند در جذب علاقه‌مندان به این ورزش‌ها مؤثر باشد.

 فرماندار اردکان با بیان اینکه پیست موتورسواری به عنوان یک مکان محبوب برای جوانان و خانواده‌ها شناخته شده است اظهار داشت: آسفالت جاده پیست و ایمنی در این مکان از مسائلی است که نیاز به پیگیری و بهبود دارد.

سبزواری ادامه داد: ایجاد این پیست با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد تومان در ابعاد ۲۳۰ در ۲۶۰ متر شروع شده و طی مذاکراتی که با رییس محترم سازمان برنامه و بودجه استان و کارشناسان مربوطه داشتم با تزریق بودجه مناسبی در سال جاری استاندارد‌های لازم برای پیست فراهم و یکی از بهترین پیست‌های موتورکراس استان محسوب می‌شود. 

وی گفت: بازدیدکنندگان این مکان در جمعه‌ها به تعداد پنج هزار نفرمی رسد و این نشان از استقبال زیاد از این فضا دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار