تعیین تکلیف مدیریت شهری لواسان در انتظار استعلامات است

رئیس شورای اسلامی شهر لواسان گفت پرونده شهردار مدنظر شورای شهر برای استانداری ارسال شده است و در انتظار استعلامات است.

مهدی کرمی‌نیا، رئیس شورای اسلامی شهر لواسان اظهار کرد: تصدی آقای حسینی در ابتدای اردیبهشت برای سمت شهرداری صورت‌جلسه شده و پرونده ایشان به فرمانداری و استانداری ارسال شده است.
وی گفت: پس از آن پرونده ایشان به علت نقص مدارک از فرمانداری شمیرانات بازگشت و بعد از تکمیل مدارک مجدد ارسال شد و درحال حاضر در مرحله استعلامات است تا حکم ایشان توسط استاندار محترم صادر گردد.
رئیس شورای اسلامی شهر لواسان بیان کرد: تاکنون در مورد تایید یا عدم تایید ایشان به این شورا هیچ اطلاعی داده نشده و اختلالی در روند مدیریت شهری به وجود نیامده است.
کرمی‌نیا خاطرنشان کرد: در این زمان کار‌های عمرانی خوبی افتتاح شد و همچنین طرح تفصیلی شهر به تصویب رسید و ساختمان اداری شهرداری نیز در دست ساخت است و در خصوص سیستم روشنایی سطح شهر به صورت کلی تمام کابل‌های کمربندی تعویض شد.
گفتنی است ۸ آذرماه ۱۴۰۲ شهردار لواسان (شهردار سابق رباط‌کریم) دستگیر شد که یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ضمن تایید این خبر گفت «بازداشت» وی ارتباطی با سمتش در شهرداری لواسان ندارد و مربوط به پرونده «تخلفات در شهرداری رباط کریم» است؛ همچنین از ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ سیدعلی حسینی به عنوان سرپرست معرفی شد.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۰:۵۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
مدیریتش را بدهند به صدیقی عزیز !!!کی بهتر از ایشان ؟ هم با خداست وهم خدا ترس وهم مالک 4000متر ازاراضی مرغوب لواسان است
آخرین اخبار