توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان فارسی

خیران در نقاط مختلف استان فارس با نذر قربانی، دستگیر مستمندان شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: خیران فارس با شرکت در پویش نذر قربانی، نذر‌های خود را برای رسیدن به مستمندان، در اختیار کمیته امداد امام خمینی قرار داده اند.

موصلی با بیان این که نذر‌ها به صورت نقدی و همچنین گوسفند است افزود: گوشت‌های قربانی در بسته‌های یک کیلوگرمی به نیازمندان با اولویت ایتام می‌رسد.

او ادامه داد: پارسال ۲۵ هزار کیلوگرم گوشت گرم در قالب پویش نذر قربانی به نیازمندان رسید و بر اساس پیش بینی ها، این مقدار امسال به ۳۵ هزار کیلوگرم خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس با بیان این که با نظارت اداره کل دامپزشکی استان فارس، گوسفند‌ها قربانی و بسته بندی می‌شود گفت: در استان فارس کشتارگاه‌هایی در این پویش سهیم شده اند و هزینه کشتار، بسته بندی و توزیع را بر عهده گرفته اند.

به گفته موصلی، پویش نذر قربانی در فارس همزمان با عید قربان آغاز شده است و۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در محل‌های برگزاری نماز عید قربان، ۵۷ پایگاه کمیته امداد، ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان با محوریت مساجد و محله فعال شده‌اند.

 نیک‌اندیشان فارس به هر میزان می‌توانند در این پویش معنوی شرکت کنند و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۰۷۱*۸۸۷۷*، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

پویش نذر قربانی تا عید غدیر خم ادامه دارد.

به گفته نورائی، مدیرکل دامپزشکی فارس، ۱۲۲ گروه بازرسی بهداشتی و ۴۴ گروه نظارت شرعی به صورت ثابت و سیار در محل‌های کشتار موقت سطح شهر، نظارت بهداشتی و شرعی دام‌های ذبح شده را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار