آمریکا بزودی فروش ۵۰ جت اف ۱۵ به اسرائیل را اعلام می‌کند

واشنگتن پست گزارش داد دولت آمریکا بزودی فروش تسلیحات به اسرائیل از جمله ۵۰ جت جنگنده F-۱۵ به ارزش ۱۸ میلیارد دلار را اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری تاس به نقل از واشنگتن پست نوشت: دولت واشنگتن قصد دارد محموله‌ای متشکل از ۱.۸ هزار بمب ۲۰۰۰ پوندی (۹۰۷ کیلوگرمی) و ۱.۷ هزار بمب ۵۰۰ پوندی (حدود ۲۲۷ کیلوگرم) را به اسرائیل ارسال کند.

این گزارش می‌افزاید، پیش از این به دلیل نگرانی آمریکا از عملیات گسترده اسرائیل در شهر رفح در جنوب نوار غزه، عرضه این تسلیحات متوقف شده بود.

وزارت بهداشت فلسطین در ۱۶ ژوئن (روز یکشنبه) اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون در پی حمله اسرائیل به نوار غزه بیش از ۳۷ هزار و ۷۰۰ هزار نفر کشته و حدود ۸۵ هزار و ۳۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دو جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۰ نفر و زخمی شدن ۷۳ نفر دیگر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
ماشالله ماشالله عین نخودچی کیشمیش بهش جنگنده میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
کشوری مثل ایران باید همه چیز را خودش بسازد واقعا از همه ظرفیت‌های لازم و امکانات برخوردار است در زمان انقلاب هم حضرت امام تاکید بر خودکفایی و استقلال داشت و خرید تسلیحات نظامی را از طرف شاه بارها محکوم کردند و فرمودند شاه اموال مردم را برای خرید سلاح خرج میکند و در خدمت ابرقدرتها و ژاندارم منطقه جهت حفاظت از منافع ابرقدرتها تبدیل شده است لذا وقتی خودمان بسازیم میتوانیم ارتقا دهیم اما بخریم باید تاریخ مصرف تمام شده بخریم یا گردن به کشورها کج کنیم تا فعلا ما را نکشند اسرائیل شبه دولت است و مجبور است برای بقا بخرد ولی ما لازم نداریم فقط باید اراده پیشرفت با دادن آزادیهای اجتماعی و برقراری عدالت کشور را نجات دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
اسرائیل بارها اعلام کرده که یکی از دلایل خرید اف ۱۵ قابلیت حمل بمب سنگرشکن توسط این جنگنده برای حمله به تاسیسات زیرزمینیه هسته ایه ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه اسرائیل و آمریکا و تمام مستکبران و استعمارگران رو
آمین
آخرین اخبار