کشف انبار کالای قاچاق در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری از کشف انبار کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت:یک انبار کالای قاچاق با مقادیر قابل توجهی ادوات کشاورزی، کود و سم قاچاق در شهرستان ساری شناسایی شد.

او افزود: در این انبار، کود قاچاق با تناژ ۱۸ تن از انواع کود‌های دولتی امسال به همراه یکهزار و ۱۰۸ لیتر سموم ممنوعه دیازینون، پاراکوات و ادوات کشاورزی قاچاق شامل ۱۶ دستگاه علف تراش و ۱۵ دستگاه سمپاش شارژی با حضور نماینده خدمات حمایتی، پلیس امنیت اقتصادی، مدیر بازرسی و حراست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، مدیر زراعت استان، بازرسی و تنظیم بازار شهرستان ساری، مسئول و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی اسفیوردشوراب کشف و ضبط شد.

علوی در ادامه با بیان اینکه سود فراوانی در این سودای مرگبار نهفته است، گفت: نظارت برآفت کش‌ها بر عهده سازمان حفظ نباتات کشور و نظارت بر کود و عناصر مغذی بر عهده معاونت زراعت و باغبانی این وزارتخانه است و متولی تحقیقات در حوزه آفات و آفت کش‌ها در این وزارتخانه، موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور و در حیطه کود و عناصر ماکرو و میکرو هم موسسه تحقیقات خاک و آب مسئول است.

او در پایان به مردم توصیه کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار