سیلاب راه دسترسی ۲۵ روستا در جنوب بابل را مسدود کرد

بخشدار بندپی شرقی بابل گفت: سیلاب راه ارتباطی ۲۵ روستای این بخش را مسدود کرد و تعدادی از دام‌های دامداران این منطقه را با خود برد.

حسین حیدری اظهار کرد: سیلاب عصر روز گذشته که از منطقه میدانک در بالا دست بندپی شرقی بابل آغاز شد به مناطق پایین تر منتقل شد که خساراتی در این منطقه به بار آورد.

وی اضافه کرد: سیلاب شامگاه گذشته که به منطق پایین دست بخش بندپی شرقی بابل رسید و علاوه بر تخریب راه های روستایی، خسارت های در بخش های مختلف کشاورزی و دامداری وارد کرد.

بخشدار بندپی شرقی بابل با بیان این که دام های سبک و سنگین به همراه کلنی های زنبور عسل و سردهنه های آبیاری زمین های زراعی کشاورزان از جمله خسارت های وارده در سیلاب بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر راه ارتباطی ۲۵ روستا و آبادی بالا دست بندپی شرقی بابل مسدود است.

وی گفت: بعد از مطلع شدن از وقوع سیلاب در مناطق بالادست با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی به مردم پایین دست و حاشیه بابلرود هشدارهای لازم اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: بررسی کلی میزان خسارت وارده توسط کارشناسان مربوطه بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل ۶ بخش و هفت شهر دارد که بخش بندپی شرقی بابل با ۵۰ هزار نفر جمعیت یکی از بخش های شش گانه شهرستان بابل محسوب می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار