راه اندازی نخستین خانه تخصصی سرود در استان

نخستین خانه تخصصی سرود استان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج افتتاح می شود.

 نخستین خانه تخصصی سرود استان با محوریت مجموعه فرهنگی و تربیتی «پسران خورشید» افتتاح می شود.
 
مجموعه فرهنگی و تربیتی «پسران خورشید» وابسته به کانون فرهنگی و هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان(عج) یاسوج است.
 
آئین افتتاحیه این طرح فرهنگی و هنر ی امروز، ۲۹ خرداد ساعت ۱۷ همزمان با اجرای برنامه دهه ولایت و امامت در خیابان ولی عصر(عج) مسجد جامع صاحب الزمان(عج) یاسوج برگزار می شود.

خانه سرود استان که پیش از این مکان مشخصی نداشت به عنوان نخستین خانه سرود کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد و از آن زمان تاکنون بیش از ۹۰۰ عضو را تربیت و آموزش داده است.

این خانه سرود به صورت تخصصی و ویژه در حوزه های سرود، نماهنگ، جشنواره های سرود، دوره های توانمندسازی و اجراهای میدانی و پاتوقی، فعالیت های چشم گیری در این سالها داشته است و با راه اندازی رسمی آن فعالیت های منسجم تری را انجام می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید نخستین آلبوم سرود رضوی کشور(هشتمین خورشید)، نخستین آلبوم عاشورایی کشور(سجده عشق)، تولید بیش از ۱۵۰ قطعه نماهنگ، بیش از ۵۰۰ اجرای پاتوقی و میدانی، بیش از ۷۰۰ اجرای تلویزیونی، تربیت بیش از ۹۰۰ نفر نوجوان و جوان مسجدی، برگزاری دو دوره تربیت مربی و متربی، برگزاری بیش از ۱۷ دوره جشنواره سرود و ... تنها گوشه ای از فعالیت های این خانه تخصصی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.