جراحی موفقیت آمیز بر روی ضایعه تومور صورت کودک چهار ساله در زاهدان

یک عمل جراحی حساس توسط تیم جراحی فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، بر روی کودک چهار ساله دچار تومور صورت دارای رشد بیش از حد، با موفقیت انجام شد.

 مهرداد شهرکی متخصص جراحی فک و صورت زیبائی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این تومور با نام علمی تومور ملانوتیک نورواکتودرمال بر روی فک بالای کودک قرار داشت.
وی با اشاره به اینکه این بیماری، یک ضایعه نادر است که به سرعت رشد می کند ادامه داد؛ علیرغم انجام یک مرحله عمل جراحی در یکی از بیمارستان های مطرح خارج از استان، مجدد تومور روی صورت کودک، شروع به رشد و وی را دچار  مشکل کرد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس مقالات علمی موجود، تا سه سال قبل تنها ۴۸۰ مورد از این بیماری، در دنیا مشاهده و ثبت شده است گفت: خوشبختانه در عمل جراحی که با کمک تیم حرفه ای بیمارستان، انجام شد تومور بطور کامل خارج و  هم اکنون بیمار با حال عمومی مساعد در بخش بستری است و به زودی با بهبودی کامل ترخیص خواهد شد.
دکتر فریبا کوشا رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان هم گفت؛ خوشبختانه اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی حساس به مدد حضور اساتید و جراحان ماهر، به بهترین نحو در این بیمارستان در حال انجام است.
وی افزود؛ بیماران در کوتاه ترین زمان ممکن در این بیمارستان، تحت عمل جراحی قرار می گیرند.
وی بزرگترین افتخار بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان را هم پیمانی تمام کارکنان این بیمارستان در جهت ارائه خدمات سریع با بهترین کیفیت به بیماران عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار