کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یک واحد مسکونی در شهر قزوین خبر داد. 

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت تعدادی ماینر غیر مجاز در یک واحد مسکونی در یکی از محله‌های شهر قزوین مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی مقام قضائی و به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از این محل ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی بیان کرد: افرادی هستند که برای منفعت و سود بیشتر خود انرژی برق را با نصب و راه اندازی ماینر‌های قاچاق هدر می‌دهند که این افراد با برخورد قاطع و قانونی روبرو خواهند شد و پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار