طرد اتباع غیر مجاز از قزوین

از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۵۰۰ تبعه غیر مجاز از استان قزوین به موطنشان بازگردانده شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین ، کارگروه فرعی اتباع  استان قزوین و به منظور بررسی معضلات و مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی استان به ریاست طریقی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان و با حضور  جلیلوند معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.  

در این جلسه، طریقی ، مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین  با اشاره به آستانه ظرفیت پذیری جمعیتی هر کشور، حضور اتباع خارجی غیر مجاز را که بر خلاف دستورالعمل ها و قوائد حاکم، با ورود خود و هنجارشکنی و زیر پاگذاشتن ارزش های قانونی حاکم، موجب بسط قانون گریزی می شوند را برای دولت و مردم ایران غیر قابل پذیرش دانست و گفت با اتباع خارجی که به صورت غیر مجاز در استان حضور دارند به شدت برخورد خواهد شد و با در نظر گرفتن کرامت انسانی به کشورشان باز گردانده خواهند شد. 

وی افزود از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۵۰۰ تبعه غیر مجاز از استان قزوین به موطنشان بازگردانده شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۷:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
خداروشکر خیلی خوبه به شرطی که همه رو اخراج کنید ما خواستار اخراج همشون هستیم این مشکل مسولین هستش که بهشون چند برگه کاغذ دادن و گفتن دیگه قانونی هستید چه قانونی ؟؟هرگز بیگانه قانونی نخواهد بود همشون هنجار شکن و غیر قانونی هستن. اخراج اخراج اخراج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
بدبخت شدیم کارگری ساده تو این تحریم وفقر وتورم گیر ما ملت بدبخت نمیاد
آخرین اخبار