پوربهی:

شهید رئیسی با خدمت جهادی مسیر توسعه را ریل‌گذاری کرد

رئیس سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری کشور گفت: شهید رئیسی با خدمت جهادی خود مسیر توسعه کشور را ریل‌گذاری کرد و رشد ایران را در عرصه‌های مختلف شتاب بخشید که این شتاب در دولت آینده نیز باید افزایش یابد.

محسن قنادزاده ضمن ستودن تلاش‌های شرکت عمران صدرا گفت: شهید رئیسی با خدمت جهادی خود مسیر توسعه کشور را ریل‌گذاری کرد و رشد ایران را در عرصه‌های مختلف شتاب بخشید که این شتاب در دولت آینده نیز باید افزایش یابد.

او افزود: امروز کشور به مدیران جهادی در راس امور خود نیاز دارد تا شیرینی رونق و تعالی آن به کام ملت باقی بماند.

قنادزاده گفت: مدیریت شهر‌های جدید به خودی خود کار دشواریست و اگر نگاه جهادی برای خدمت به ساکنان آن شهر در کار مدیران آن نباشد محکوم به شکست و دلسردی است و خوشبختانه نگاه مدیریت جهادی و امیدبخش در شرکت عمران صدرا ملموس است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نگاه جهادی در کنار عمل جهادی باید باشد تا شیرینی جهاد در کام مردم بنشیند و حال با گزارشات دریافتی و بازدید‌های انجام شده این مهم در این شهر به چشم می‌خورد که در مدت کمتر از ۲۰ ماه حرکت ۱۰ ساله به منصه عمل کشانیده شده است.

قنادزاده در ادامه به لزوم وحدت رویه و یکپارچگی در مدیریت شهری اشاره و خاطرنشان ساخت: بنده دائما در استان‌ها و شهرستان‌ها حضور دارم و می‌توان گفت شهر جدید صدرا جزو محدود شهر‌های جهادی است که یک پارچگی بین تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های مستقر و حتی غیرمستقر در آن به چشم میخورد که جا دارد از این روحیه‌ی هم افزایی جناب آقای مهندس پوربهی مدیرعامل شرکت کمال قدردانی بعمل آید.

در انتهای این دیدار که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام علی (ع)، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس، برگزار شد طی حکمی از جانب فرمانده سپاه فجر فارس، سرپرستی کانون بسیج مهندسین عمران و معماری صدرا به آقای مهدی پوربهی مدیرعامل شرکت عمران واگذار و دفتر این کانون در شرکت عمران شهر جدید صدرا راه‌اندازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار