جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی اتباع سمنان

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان با سرپرست مهمانشهر مهاجرین و اعضاء شورای اسلامی خودگردان مهمانشهر دیدار و گفتگو کرد.

 به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل اتباع، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های فرهنگی ، مذهبی ، اجتماعی در دهه ولایت و ماه محرم و بررسی مراحل پیشرفت پروژه های در دست اقدام در مهمانشهر با حضور فرخ منش سرپرست مهمانشهر مهاجرین سمنان به اتفاق اعضاء شورای اسلامی خودگردان مهمانشهر به مناسبت عید سعید قربان ، دهه ولایت در دفتر مدیر کل امور اتباع برگزار شد.

عظیمی رئیس شورای اسلامی خودگردان مهمانشهر به نمایندگی اعضاء شورا و همچنین ساکنین مهمانشهر ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر انتصاب شایسته یوسف کلیچ را بعنوان مدیر کل امور اتباع استان سمنان تبریک گفته و سپس به ارائه گزارش ها و آمار و برنامه های در دست اجرا و اقدامات صورت گرفته پرداختند.

 یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد در ابتدا از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته شبانه روزی برای حل مشکلات مهاجرین ساکن در مهمانشهر از سرپرست و اعضای شورای اسلامی خودگردان مهمانشهر مهاجرین تشکر کرد.

 کلیچ با توجه به شروع دهه ولایت،عید غدیر و همچنین ایام ماه محرم برنامه ریزی و اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی را خواستار شد. 

وی پیگیری و تکمیل پروژه های عمرانی در دست اقدام، ساماندهی نانوایی ها و راه اندازی نانوایی جدید، ساماندهی خط تاکسی،تامین مسکن متقاضیان را تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار