۳۱ خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد و دکتری بدون آزمون ‌ویژه فرهنگیان‌

ثبت‌نام کارشناسی ارشد و دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (ویژه فرهنگیان) ۳۱ خرداد به پایان می‌رسد.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (ویژه فرهنگیان) از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز  شده و تا آخر خرداد ادامه دارد.

 قبولی و ثبت نام داوطلبان ارشد و دکترای بدون آزمون، منوط به موافقت اداره کل محل خدمت ایشان است، بنابراین دانشجو موظف است پیش از اقدام به ثبت نام در این خصوص از اداره کل محل خدمت استعلام کند. در صورت عدم موافقت محل خدمت مبنی بر ادامه تحصیل داوطلب در مقطع بالاتر پس از قبولی داوطلب، دانشگاه مسئولیتی در این خصوص ندارد و ثبت نام از دانشجو به عمل نخواهد آمد.

دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای دریافت گواهی معدل می‌توانند به اداره خدمات آموزشی مراجعه بفرمایند، در صورتیکه گواهی معدل بصورت دستی به دانشجو تحویل داده نشد، بصورت محرمانه برای اداره استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال خواهد شد. البته لازم است داوطلب درخواست کتبی خود مبنی بر صدور گواهی معدل و ارسال آن برای اداره استعدادهای درخشان را به اداره خدمات آموزشی ارائه کنند.

دانشجویانی که گواهی معدل بصورت دستی دریافت نکرده اند، در پروسه ثبت نام اینترنتی می‌توانند به جای گواهی معدل، فرم درخواست را مجدد بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار