رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان:

جلیلی برای کنار کشیدن هیچ حجتی ندارد

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان گفت:سعید جلیلی برای آمدن به عرصه انتخابات، حجت لازم را داشت و برای ماندن هم حجت لازم را دارد اما برای کنار کشیدن هیچ حجتی ندارد.

 حمید ارجمندفر رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان امروز در نشست خبری،‌ گفت: این نامزد، پدیده‌ انتخابات است که می‌تواند مشکلات کشور را حل کند با این وصف، جبهه انقلاب از هوشمندی لازم برای ایثار و از خودگذشتی به منظور حفظ اتحاد در میان نیروهای این جبهه برخوردار است.

وی با بیان اینکه جلیلی با تشکیل دولت سایه با فراغ بال مشکلات کشور را در ۱۱ سال گذشته بررسی و رصد کرده است، گفت:حتی برای دولت دوازدهم که نگران پرداخت حقوق دو ماه آینده کارمندانش بود، برنامه فروش نفت ارائه می‌داد و همچنین دولت سایه، مزیتی بود که توانست دولت رئیسی را تقویت کند.

ارجمندفر با بیان اینکه جلیلی از سفر کردن به اقصی نقاط کشور ابایی ندارد، افزود: ایشان با سفر کردن به مناطق مختلف کشور نکاتی را برای رفع مشکلات کشور ارائه کردند.

وی با بیان اینکه آقای جلیلی ۲۴ اردیبهشت سال جاری به استان زنجان سفر کرده بودند، اضافه کرد: پیگیر حضور آقای جلیلی در زنجان هستیم، هرچند که ایشان بنا به دلایلی از جمله اهمیت حضور ایشان در تهران و شهرهای مهمی مثل قم، اصفهان یا شهرهای دیگر احتمالا تصمیمات متفاوتی داشته باشند اما با توجه به اهمیت مناظرات کنونی، این مهم را مد نظر قرار داده اند.

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان درخصوص نحوه تبلیغات جلیلی در زنجان، افزود: با توجه به اعتقادی که به حضور آقای جلیلی در انتخابات داشتم؛ خانه پدری خودم را تبدیل به ستاد کرده‌ام و در حال حاضر هشت ستاد بزرگ برای این نامزد در زنجان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ستاد جلیلی از همان روز اول تبلیغات در شهر زنجان آغاز به کار کرد، اظهار داشت:هم اکنون احکام اعضای ستادهای استانی و شهرستانی صادر شده است و مشکلی در این خصوص نداریم.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان با بیان اینکه هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم به سکون و رکود گذشت، گفت: اعضای آن دولت چشم به دست و امضای طراحان و ترفندبازان استکبار دوخته بودند که نتیجه آن افزایش مشکلات کشور شد و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، شاهد انتخاب نامزد اصلح باشیم که آینده کشور را تضمین کند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.