معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پویش ملی «عید تا عید» در راستای جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان بهزیستی استان راه اندازی شد.

مرتضی حیدری گفت: پویش ملی «عید تا عید» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در راستای تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی در استان همدان از عید سعید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

او گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را برای ارسال سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات کل بهزیستی استان، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: در روز عید سعید غدیر نیز طرح اطعام غدیر با مشارکت خیران و مردم استان اجرا خواهد شد.

حیدری با قدردانی از خیرین و مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان زیرپوشش بهزیستی گفت: مردم استان در اجرای پویش‌های مختلف از جمله "پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان" و "جمع‌آوری وجوه‌های فطریه" برای حمایت از اقشار کم برخوردار همواره پیشگام بوده‌اند.

حیدری گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان و همچنین شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ IR به نام مشارکت‌های سازمان بهزیستی کشور نزد بانک مرکزی اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار