توزیع پنج هزار بخاری بین مددجویان خراسان رضوی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پنج هزار بخاری به ارزش هزار میلیارد ریال بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این استان توزیع است.

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با استانداری و دیگر دستگاه‌های متولی همانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخاری‌ها در شهرستان‌های کمتربرخوردار شامل بجستان، گناباد، خواف، بردسکن، تربت‌جام، تایباد و سرخس در حال توزیع است.

او افزود: بخاری‌های اهدا شده دارای برچسب انرژی بهره وری زیاد و هوشمند هستند که میزان مصرف گاز را نسبت به مدل‌های فرسوده و قدیمی تا ۳۰درصد کاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: این استان به عنوان نخستین استان کشور، موضوع تهیه بخاری از محل سرمایه‌گذاری واحد‌های تولیدی صنعتی را پیگیری کرده است.

افتخاری بیان کرد: استفاده از راهکار‌های بهینه‌‎سازی مصرف انرژی در بخش خانگی و عمومی با حضور مردم کمک بزرگی به تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" است.

او تصریح کرد: خراسان رضوی در سال‌های گذشته ۲ طرح فرهنگی "هر خانه یک اتاق گرم" و "مردمی سازی مصرف گاز" را با هدف کاهش مصرف گاز بخش خانگی و تخصیص گاز بیشتر به واحد‌های تولیدی صنعتی اجرایی کرد که حاصل آن کاهش مصرف گاز در استان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.