زیرساخت ارتباطی استان اردبیل برای انتخابات ریاست جمهوری آماده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های ارتباطی این استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده است.

شهریار سرداری گفت: با توجه به سامانه مورد استفاده برای احراز هویت رای‌دهندگان، وضعیت اتصال اینترنت در نقاط مورد نظر به عنوان شعبه‌های رای‌گیری ثابت در نقاط مختلف استان بررسی و تمهید‌های لازم در این زمینه برای شعبه‌های سیار هم در نظر گرفته شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: اردبیل در انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جزو ۱۰ استانی بود که در ۹۹ درصد شعبه‌های رای‌گیری آن، اتصال به اینترنت و فرایند احراز هویت رای‌دهندگان به صورت کامل برخط انجام شد.
او بیان کرد: افزون بر ۳۰ سایت ارتباطی در نقاط روستایی استان از زمان تا کنون راه‌اندازی شده که بخشی از مشکلات موجود در این حوزه را نیز برطرف خواهد کرد. 
سرداری گفت: با توجه به اقدام‌ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای تامین ارتباطات امن و پایدار در روز انتخابات فراهم شده و تاکنون هم مشکل خاصی گزارش نشده است.
او در ادامه از اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها درخواست کرد که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در زیرساخت‌های ارتباطی از یک روز پیش از انتخابات از هرگونه حفاری در مسیر‌های فیبرنوری خودداری و در صورت لزوم هر گونه اقدام در این زمینه را با اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل هماهنگ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.