سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

برگزاری جشنواره‌های فناورانه موجب شکوفایی استعداد‌های دانش آموزی می‌شود

 سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: برگزاری جشنواره‌های نوآوری و فناوری دانش آموزی رینوفست موجب شکوفایی استعداد‌های آنها شده و زمینه را برای تجاری سازی ایده‌ها فراهم می‌کند.

 تراب محمدی در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی و برگزاری دومین جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی اظهار کرد:دانش آموزان هستند که در آینده شرکت‌های دانش بنیان را راه اندازی خواهند کرد از این رو باید بیش از پیش مورد حمایت واقع شوند.

وی ادامه داد: به واسطه برگزاری جشنواره دانش‌آموزی رینوفست بیشتر پژوهش سرا‌های آموزش و پرورش استان فعال شده و کار‌های علمی و عملی خوبی در این پژوهش سرا‌ها در حال انجام است.

تراب محمدی به جشنواره نوآوری دانش آموزی سال قبل اشاره و بیان کرد: در این جشنواره دانش آموزان طرح‌هایی ارائه کردند که قابلیت تجاری سازی داشتند و نیاز است مسئولان برگزاری این جشنواره رابط بین ایده‌های خلاقانه و نوآورانه دانش آموزان با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع باشند.

وی از متولیان برگزاری این جشنواره خواست تا در محلی مناسب این رویداد فناورانه را برگزار کنند تا در بین بازدید کنندگان نیز ایجاد انگیزه شود.

 دومین مرحله جشنواره نوآوری و فناوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ در ۲ بخش مقدماتی و نهایی به ترتیب در روز‌های ۲۳ تا ۲۶ مرداد ماه و ۲۴ تا ۲۷ مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار