تنها ۶ هزار نفر از والدین دانش آموزان در سامانه «سپند» ثبت نام کردند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز از ثبت نام ۲ درصدی والدین دانش آموزان این کلانشهر (حدود ۶ هزار نفر) در سامانه سپند خبر داد.

امیر صفی خانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: با توجه به آیین‌نامه ابلاغی هیات وزیران در رابطه با حمل و نقل دانش آموزان، والدینی که متقاضی سرویس مدرسه برای فرزند خود در سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ هستند باید تا ابتدای تیرماه در سامانه سپند ثبت‌نام کنند.

او افزود: در صورت عدم ثبت نام در این سامانه، نباید انتظار داشت که حمل و نقل دانش آموزان از طریق خودرو انجام شود لذا والدین محترم حتما باید در سامانه سپند ثبت‌نام کنند.

آقای صفی خانی گفت: نرخنامه سرویس مدارس در سامانه سپند بارگذاری شده و والدین می‌توانند با مراجعه به این سامانه و مشخص کرد مبدا و مقصد دانش آموز فرایند ثبت‌نام را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز اضافه کرد: این سامانه قابلیت ویرایش داشته و در صورت تغییر محل سکونت، می‌توان به مرور ویرایش لازم را انجام داد.

صفی خانی گفت: از آموزش و پرورش استان درخواست داریم که مدیران مدارس را مکلف به راهنمایی دانش آموزان کند تا هر چه سریعتر در این سامانه ثبت‌نام کنند.

او به اعلام آمادگی ۴۰ شرکت سرویس مدرسه در اهواز اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۱۸۰ دستگاه تاکسی بهسازی شده را ملزم به فعالیت در سرویس مدارس کردیم همچنین از ون‌های تاکسی برای حمل و نقل استفاده خواهد شد.

بر اساس این گزارش در شهر اهواز حدود ۲ هزار تاکسی مشغول به فعالیت است که از این تعداد بیش از یک هزار و ۷۰۰ دستگاه فرسوده و نیاز به بازسازی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.