شایعه مرد بودن همسر ماکرون؛

عاملان افترا رسما محاکمه می‌شوند

نخستین جلسه دادگاه دو زنی که مبدأ یک خبر جعلی درباره بریژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه هستند روز چهارشنبه ۱۹ ژوئن برگزار می‌شود.

این دو زن مدعی شده بودند که بریژیت ماکرون در اصل مرد به دنیا آمده و هنگام تولد، «ژان میشل ترونیو» نام داشته، نامی که در اصل متعلق به برادرش است.

در سال ۲۰۲۲، بریژیت ماکرون یک شکایت کیفری را علیه این دو زن به دلیل «افترا» مطرح کرد که عامل پخش ویدیوی چهار ساعته‌ای در مورد این ادعا بودند.

محاکمه عاملان شایعه مرد بودن بانوی اول فرانسه در حالی قرار است این هفته برگزار شود که فرانسوی‌ها خود را برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور آماده می‌کنند.

در پی پیروزی قابل توجه راست افراطی در انتخابات پارلمان اروپا در فرانسه، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری این کشور با انحلال مجلس فرانسه، دستور برگزاری انتخابات زودهنگام را صادر کرد.

ژان انوشی، وکیل بریژیت ماکرون روز سه‌شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که او به جای موکلش در جلسه روز چهارشنبه دادگاه شرکت خواهد کرد.

پیشتر وکیل بریژیت ماکرون و برادرش ژان میشل ترونیو از طرح شکایت این دو نفر در ماه مارس ۲۰۲۵ در شعبه ۱۷ مجتمع قضایی پاریس خبر داده بود.

منبع: جماران نیوز

برچسب ها: ماکرون ، افترا ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
والا منم دور از ذهن نم یبینم ! خیلی خیلی شبیه مردهاست !
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
در فرانسه همجنسگرائی یک ازدواج عادی هست وآزاد
آخرین اخبار