مدارس و مساجد محل استقرار شعب انتخابات شهرستان کرمان

فرماندار کرمان گفت: ۶۵ درصد شعب انتخابات ریاست جمهوری در مدارس و ۳۵ درصد در مساجد شهرستان کرمان مستقر خواهد بود .

علی بابایی در جلسه توجیهی آموزشی انتخابات در کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: امیدواریم بتوانیم رهرو راه این عزیزان در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزود: چهار راهبرد اصلی انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری شامل رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت است.

بابایی بیان کرد: یکی از مهمترین نقش‌های نمایندگان فرماندار، حفظ سلامت انتخابات، امانتداری و صیانت از آراء مردم است.

فرماندار کرمان گفت: انتظار می‌رود نمایندگان فرماندار به عنوان عنصر کلیدی در شعب اخذ رای، نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده و در مهلت قانونی صورت‌جلسات مربوطه را تنظیم و ارسال نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به ایجاد فضای رقابت سالم انتخاباتی در شهرستان گفت: ضمن احترام به همه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و طرفدارانشان، هر کدام از مجریان انتخابات و به ویژه نمایندگان فرماندار که قصد فعالیت تبلیغاتی در ستاد‌های انتخابات را دارند، هرچه سریعتر انصراف خود را از حضور در شعب اخذ رای به عنوان مجری برگزاری انتخابات اعلام نمایند.

وی با اشاره به فرصت کوتاه برگزاری انتخابات افزود: هماهنگی ادارات شهرستان کرمان و تامین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات انجام شده است.

بابایی هماهنگی برای تامین امکانات لازم و فراهم نمودن امکانات رفاهی در راستای حضور پرشور مردم و تامین آسایش اعضای شعب را از دیگر وظایف نمایندگان فرماندار دانست و افزود: ۶۵ درصد شعب انتخابات در مدارس و ۳۵ درصد در مساجد شهرستان کرمان مستقر خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: نمایندگان فرماندار موظفند حضور خود در شعب انتخابات را قبل از ساعت ۸ صبح در سامانه اعلام نموده و با اتخاذ تدابیر لازم با ایجاد فضای آرام زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم کنند.

برچسب ها: استقرار ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار