مراسم جشن بزرگ عید غدیر خم را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم جشن عید غدیر خم در مساجد، هیئات و محلات خود فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

هجدهم ذی الحجه مصادف با عید سعید غدیر خم است؛ روزی که رسول خدا (ص) هنگام بازگشت از مناسک حج در مکانی به نام غدیر خم حضرت علی (ع) جانشین خود معرفی کرد و یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان است. در این روز ویژه برنامه‌های گوناگونی انجام می‌شود به مناسبت عید سعید غدیر خم در مساجد و هیئات مراسم جشن برگزار می‌شود ایستگاه صلواتی راه اندازی می‌شود و با توزیع شیرینی و شربت از مردم پذیرایی به عمل می‌آید.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم جشن و توزیع نذری و همچنین ویژه برنامه‌های گوناگون خود در مساجد، هیئات و محلات فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

در شهر تهران به همین مناسبت روز سه شنبه ۵ تیر ماه "مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر" به میزبانی موکب های مردمی برگزار خواهد شد. همچنین در استان‌های دیگر کشورمان نیز به صورت همزمان این جشن در قالب مهمانی کیلومتری برگزار می‌شود. اگر شما نیز در این مراسم شرکت کردید فیلم و تصاویری از این مهمانی بزرگ را با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

پیاده روی در عید غدیر خم

مراسم عقد و ازدواج در عید غدیر

حضور کودکان در مراسم عید غدیر

کمک به ایتام

غذای نذری

توزیع شربت نذری

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
یاعلی مدد
آخرین اخبار