گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد.

کمالی اظهار کرد: گازرسانی به ۴۲ روستای سخت گذر استان آذربایجان شرقی در مرحله اجرا و اتمام قرار دارد است و به زودی شاهد به ثمر رسیدن تلاش‌های شرکت گاز در توسعه رفاه و عدالت در کل استان خواهیم بود و پوشش۹۹.۷ درصدی گاز طبیعی در استان مصداقی بر تعهد و خدمت رسانی صادقانه است.

وی ادامه داد: آخرین گازرسانی به روستا‌های باقیمانده شهرستان میانه در حال اجرا است که این پروژه با روند بسیار مطلوبی تداوم دارد.
 

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بخش صنعت و تولید موتور محرکه اقتصاد استان است که این موتور با انرژی پاک، ارزان و قابل دسترس گاز طبیعی بازدهی چندین برابری در توسعه پایدار خواهد داشت.

کمالی اعلام کرد: در حمایت از بخش آسیب پذیر و محروم جامعه در طول خدمت دولت سیزدهم حدود ۱۸۰ میلیارد ریال برای لوله کشی رایگان منازل خانوار شهری و روستایی مشمول هزینه شده است.

وی با اشاره به سایر سیاست‌های حمایتی دولت از قشر محروم جامعه افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد و بهزیستی استان و واگذاری چهار هزار و ۸۲۷ بخاری هرمتیک (پربازده و کم مصرف) به مددجویان با اعتبار ۷۶۴ میلیارد ریال و چهار هزار انشعاب رایگان گاز شهری و روستایی با اعتبار ۸.۵ میلیارد ریال بخشی از مفاد مورد تحقق در حمایت از بخش محروم جامعه است

کمالی گفت: در طول خدمت دولت سیزدهم ۲۲۷ روستای استان به مدار مصرف گاز کشور متصل شده و ثانیه شمار اتمام گازرسانی به روستا‌های باقیمانده آغاز شده است.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.