فرمانده کل سپاه پاسداران:

فلسفه اصلی انقلاب تغییر شرایط جهانی بر اساس فضایل الهی است

سردار سلامی گفت: رسالت و فلسفه اصلی انقلاب اسلامی تغییر شرایط جهانی و تغییر نظام معنوی جهان بر اساس فضایل الهی است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در همایش روز ملی بسیج اساتید که در سالن همایش‌های دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: یاد و خاطره دانشمند برجسته جهان اسلام و مجاهد روز‌های سخت دفاع مقدس، شهید استاد دکتر مصطفی چمران را گرامی می‌داریم.

سرلشکر سلامی در ادامه گفت: طبیعتاً آینده هویت هر جامعه‌ای به قوت و شخصیت جوانان و اندیشمندان آن بستگی دارد؛ جوانانی بزرگ، رشید و اهل کمال که دارای فضایل، قلب‌های مطمئن و ایمان قوی و در عین حال صاحب اندیشه، تفکر، خلاقیت و دانش باشند و این مسئولیت سنگینی است که بر عهده اساتید ما در مجموعه‌های دانشگاهی کشور گذاشته شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما بدون قرار گرفتن در قله‌های مرتفع و در تراز‌های رفیع دانش و فناوری و بدون پرورش‌یافتگی در فضای روح و معنا نمی‌توانیم یک کشور مستقل و باعظمت و الگویی مجسم برای جهان بشریت باشیم.

وی گفت: رسالت و فلسفه اصلی انقلاب اسلامی تغییر شرایط جهانی و تغییر نظام معنوی جهان بر اساس فضایل الهی است. ما می‌خواهیم مفاهیم آزادی، استقلال و کرامت انسان بخش مهم هویت کشور، نظام و ملتِ ما باشد. ما می‌خواهیم پرچمدار آزادی مستضعفان از بردگیِ برده‌داران مدرن باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین خرّمی
۲۳:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
سردار سلامی چرا سپاه موشک رونمایی نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار