رییس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان:

جشن ۵ ساعته غدیر در شهرستان آبدانان برگزار می‌شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان گفت: جشن ۵ ساعته غدیر در شهرستان آبدانان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان از برگزاری جشن ۵ ساعته عیدغدیر در شهر آبدانان خبر داد.

وی از برگزاری مهمانی غدیر خبر داد و گفت: در راستای بهتر و باشکوه‌تر برگزاری مهمانی غدیر از همه ظرفیت‌های مردمی، هیئات مذهبی، مداحان و فعالان فرهنگی استفاده می‌شود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در حد توان و بضاعت بتوانیم روز عید سعید غدیر را برای مردم شهرستان آبدانان یک روز شاد و به یاد ماندنی در کنار خانواده‌ها رقم بزنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از همه گروه ها‌ی مختلف هیئات مذهبی، بازاریان که تمایل به برپایی موکب دارند دعوت شده است.

وی در ادامه افزود جشن مهمانی بزرگ غدیر روز دوشنبه ۴ تیرماه از ساعت ۴ عصر تا ۲۱ شب با حضور مواکب، هیئات‌های مذهبی، ستایشگران اهل بیتت، جامعه قرآنی، اصناف و بازاریان در محل خیابان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: برای جشن مهمانی غدیر، بیش از ۱۴ جایزه سفر مشهد مقدس، ۱۴ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۱۴ غرفه فرهنگی و موکب خبر داد و گفت: سخنران مراسم حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و مولودی خوانی قاری و مداح کشوری حاج محمدیان از تهران و با حضور سردار حسینی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.