ادبیات انقلاب را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان احیا کنیم

رئیس بسیج فرهنگیان کشور بر ضرورت احیا و زنده کردن ادبیات انقلاب در کانون بسیج کانون پرورش فکری و کودکان استان فارس تأکید کرد.

مراسم افتتاحیه کانون بسیج فرهنگیان حضرت معصومه (س) در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور در این مراسم با اشاره به افتتاح کانون بسیج در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: این کانون بسیج باید بتواند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادبیات انقلاب را زنده کند و کانون را به شبکه‌ای از معلمان دغدغه‌مند متصل کند.

سجاد صدیقی با بیان اینکه کانون یک فرصت فوق‌العاده برای بسیج فرهنگیان است، افزود: قوه تخیل نعمتی است که خدا به ما داده است و در حوزه رفتاری انسان تاثیر زیادی دارد. کودکی و نوجوانی دوران حساسی است و باید روی قوه تخیل کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کرد.

او با اشاره به کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب افزود: تخیل نظام رفتار کودک را در بر می‌گیرد و کتاب‌های کانون می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور افزود: آنچه می‌تواند فرهنگ جامعه را تغییر دهد، تمرکز بر قوه تخیل و خیال یک جامعه است که می‌تواند سبک پرورش رفتار را تولید کند و هنر پایه تخیل است.

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز در این مراسم به ظرفیت‌های کانون و علاقه‌مندی مربیان به فعالیت در حوزه بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: کانون با وجود مربیان بسیجی این زمینه را دارد که در این حوزه نیز فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار