وعده فرمانده نیروی هوایی ارتش برای برقراری پرواز‌های ساها در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق قول فرمانده نیروی هوایی، در اواخر تیر حداقل یک پرواز از شرکت سا‌ها را در یکی از روز‌های هفته خواهیم داشت.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان دیدار با امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بیرجند گفت: امروز خراسان جنوبی میزبان امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و بازدید‌های دوره‌ای صورت گرفت.

او افزود: در جریان بازدید‌های دوره ای، امروز امیر واحدی بازیدی از پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند داشت و نیروی انسانی و این پایگاه آمادگی کامل برای انجام هر نوع عملیاتی را داشت و رضایت از این پایگاه اعلام شد. 

قناعت اظهار کرد: در کنار این بازدید ما فرصت را مغتنم شمرده و از او خواستیم شرکت هواپیمایی سا‌ها (سرویس اطلاعات و ارتباط هوایی ارتش) که متعلق به نیروی هوایی ارتش است، در شرق کشور یعنی خراسان جنوبی مستقر شود. 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص مرزی بودن استان و نیز تردد نیرو‌های نظامی و به ویژه مردم در مرز‌های استان که از یک امنیت خاص برخوردار است، ما خواستیم تا از ظرفیت شرکت هواپیمایی سا‌های ارتش استفاده کنیم.

به گفته او طبق قولی که امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران داد، اواخر تیر حداقل یک پرواز را در یکی از روز‌های هفته خواهیم داشت، درصورتی که این پرواز برقرار شود، حتی مقرر شد به دو یا سه پرواز دیگر افزایش یابد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار