زاکانی:

دولت خدمت، دولت پیگیر تحقق عدالت است

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دولت خدمت، دولت پیگیر تحقق عدالت است و نباید در این دولت مسکن، شغل و معیشت دغدغه مردم باشد.

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در همایش اقوام با بیان اینکه عدالت یعنی فرصت‌های برابر برای همه و عدالت یعنی زمینه ظهور و بروز خلاقیت‌ها، گفت: عدالت یعنی کسی مانع فتح قله‌ها نشود. عدالت به معنای دست‌گیری از کسانی است که در این مسابقه بزرگ نمی‌توانند هم‌پای دیگران بدوند.

وی با اشاره به اینکه استان‌هایی هستند که در این سال‌ها از شرایط مساوی برخوردار نبودند، افزود: توجه ویژه به این استان‌ها باید در اولویت قرار بگیرد.

زاکانی با بیان اینکه دولت خدمت، دولت پیگیر تحقق عدالت است، گفت: در دولت خدمت نباید مسکن، شغل و معیشت دغدغه مردم باشد.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تحولات و تغییرات باید منجر به یک تحول بزرگ در کشور ما شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۰۱ تير ۱۴۰۳
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از سال دی ماه سال 1400 تاکنون ثابت کرده است و ثابت می کند که متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره تاکنون هیچ کاری و اقدامی برای حل وفصل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
آخرین اخبار