سرانه فضای ورزشی آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری بالاتر رفت

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سرانه فضای ورزشی در استان که در ابتدای دولت سیزدهم پایین‌تر از میانگین کشوری بود، با اجرای طرح‌های مختلف ورزشی رشد جهشی داشته است.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سرانه فضای ورزشی در  استان پیش از فعالیت دولت سیزدهم، زیر ۶۰ سانتی متر مربع بود در حالی که میانگین کشوری به ۷۵ سانتی متر مربع می‌رسید.

وی اضافه کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و تلاش‌های صورت گرفته در قالب مصوبات سفر رییس جمهوری به استان و سفر‌های شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، حجم بالایی از طرح‌ها شکل گرفت و توانستیم از میانگین کشوری عبور کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در همه شهرستان‌های استان از ۸۰ سانتی متر تا یک متر متفاوت بوده و در برخی شهرستان‌ها از یک متر نیز بیشتر شده است.

بیرامی اظهار کرد: در نزدیک به سه سال گذشته ورزش و جوانان استان کار ۱۵ ساله را انجام داد که با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: در حال حاضر شهرستانی نداریم که در آن پروژه‌ای در حال اجرا نباشد.

وی افزود: در دولت سیزدهم ما شاهد اولین‌ها در ورزش قهرمانی استان بودیم به طوری که «فاطمه مجلل» اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش استان و اولین بانوی ورزشکار از این استان که پرچم دار کاروان اعزامی ایران در المپیک پاریس خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.