تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در اصفهان اندیشیده شد

 فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی، تمهیدات لازم را برای تامین امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اندیشیده است.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:  نیروی انتظامی ، تمهیدات لازم را برای تامین امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اندیشیده است تا بدون هیچگونه مشکل خاص و در کمال امنیت این رویداد مهم برگزار شود.

سردار حمید علینقیان‌پور در گردهمایی مداحان و مدیران هیات‌های مذهبی اصفهان در حسینیه بنی فاطمه (س) این شهر افزود: در موضوع انتخابات باید به چهار نکته مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت توجه شود.


او  با بیان اینکه موضوع رقابت از جمله مؤلفه‌های مهم هر انتخاباتی است، گفت: رقابت سالم انتخاباتی در این دوره بین نامزد‌ها در حال انجام است.


رئیس پلیس استان اصفهان افزود: سلامت انتخابات نیز توسط هیات‌های نظارت که از سوی شورای نگهبان تعیین می‌شوند، دنبال می‌شود.


او با بیان اینکه مشارکت پرشور در انتخابات وظیفه مردمی است که واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: شرکت در انتخابات، یک حق قانونی و یک تکلیف شرعی است.


سردار علینقیان پور افزود: هرکس که به رشد و پیشرفت، عزت و اقتدار، امنیت و آبادانی این کشور علاقه‌مند است، در انتخابات حضور یافته و با بصیرت خود نامزد اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب می‌کند.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزد‌های تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار