بررسی ساماندهی اتباع خارجی استان خراسان رضوی

جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان خراسان رضوی برگزاری شد.

کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان خراسان رضوی به ریاست استاندار خراسان رضوی و با هدف بررسی آخرین وضعیت اتباع و مهاجرین خارجی و اقدامات انجام شده در استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده کلیه اعضای کمیسیون در حوزه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در استان بر ضرورت اجرای  مصوبات بیست و پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری اتباع و مهاجرین خارجی کشور تأکید کرد.

یعقوبعلی نظری در ادامه به تشریح برخی مولفه های ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی با اولویت اشتغال و اسکان پرداخت و از دستگاههای عضو کمیسیون خواست مولفه های پیشنهادی را بررسی و پس از کارشناسی تخصصی پیشنهادات خود را ظرف دو هفته آینده به این کمیسیون ارسال نمایند.

وی در ادامه خواستار تسریع در پاسخگویی به استعلامات  فرزندان مادر ایرانی ها از سوی دستگاههای امنیتی استان شد.

محمد زهدی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار نیز در این جلسه با اشاره به  اجرای طرح قرارگاه شناسایی، جمع آوری و طرد اتباع خارجی بیان داشت: طرح مزبور با همکاری کلیه دستگاههای امنیتی و انتظامی استان بصورت جدی در حال انجام است و حضور اتباع غیرمجاز در استان را به هیچ عنوان نمی پذیریم و مطابق قانون با آنها رفتار خواهد شد.

حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی اتباع استان ارائه کرد و عنوان داشت: انسجام و هماهنگی لازم در خصوص اجرای طرحها و برنامه های مربوط به ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی مطابق با سیاستها و خط مشی های سازمان ملی مهاجرت وجود دارد و فعالیتها و اقدامات مفید و سازنده ای در این خصوص انجام پذیرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.