بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی است

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری از ظهر امروز در استان آغاز خواهد شد و فردا جمعه با حجم بیشتری ادامه خواهد یافت.

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌ها بیشتر در مناطق شمالی و کوهستانی خراسان رضوی رخ می‌دهد، اما مناطق مرکزی از جمله کلانشهر مشهد نیز از این بارش‌ها بهره خواهند برد.

او افزود: بارش‌ها همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ است و با توجه به رگباری بودن این بارش ها، آبگرفتگی برای مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد هم از دیگر پدیده‌های غالب در روز‌های پایانی هفته جاری است و با شدت گرفتن این پدیده در ساعات بعد از ظهر، خیزش گرد و غبار به مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

رضایی پور بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۶ و سرخس با ۴۲ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۴ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۳۲ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۲۴ تا ۳۵ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار