مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ویکم خردادماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در راستای برخورد با عاملان فروش و عرضه اقلام قاچاق در واحد‌های صنفی، بازدید از واحد‌های صنفی فروش دخانیات در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سرهنگ حاجیان راد افزود: در بازدید انجام شده که با اخذ دستور قضائی از واحد‌های صنفی شهر قزوین انجام شد، ۱۵ هزار و ۹۰۸ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگار‌ها حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص یک نفر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

ایست پلیس به خودرو‌های حامل بار قاچاق

سرهنگ عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، کنترل خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را در شهر اقبالیه متوقف کردند که در بازرسی از آن ۲۲۹ قلم انواع لوازم کوهنوردی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران این یگان در عملیاتی دیگر یک دستگاه خودرو سواری سمند را در آزاد راه قزوین-زنجان متوقف کرده و در بازرسی از آن ۴۲۰ عدد شکلات صبحانه خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله‌ها بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال بر برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر شده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۵ کیلو تریاک در بوئین زهرا

سرهنگ عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد دو قاچاقچی با شیوه و شگرد‌های پیچیده قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی بوئین زهرا را دارند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: در همین راستا اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بوئین زهرا در محور‌های مواصلاتی مستقر شدند و یک دستگاه خودرو سمند را درمحدوده شهرستان بوئین زهرا شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتطامی استان قزوین با بیان اینکه در بازرسی از خودرو، ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: در این عملیات ۲ نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار