دستور استاندار به ۳ اداره‌ای که اعتبارات پارسال را جذب نکرده اند

استاندار خراسان جنوبی از ۳ دستگاه اجرایی که اعتبارات سال ۱۴۰۲ را جذب نکرده اند خواست در این خصوص هر چه زودتر اقدام کنند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: ۳ دستگاه اجرایی، بخش بالایی از اعتبارات سال  ۱۴۰۲  را جذب نکرده اند که باید هر چه زودتر اقدام کنند.

او با بیان این که مدیران دستگاه‌های اجرایی، نحوه هزینه‌ اعتبارات امسال را برنامه ریزی کنند افزود: این اعتبارات باید با اولویت بندی و بر اساس قوانین هزینه شود و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های الویت دار در دستور کار قرار گیرد.

یکی دیگر از درخواست‌های قناعت، جذب اعتبارات ملی از سوی دستگاه‌های اجرایی بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سهم استان، از اعتبارات ملی باید افزایش یابد لذا مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به غیر از اعتبارات استان، به دنبال اعتبارات ملی هم باشند.


بیشتر بخوانید


او با بیان این که برای پیشرفت خراسان جنوبی تمامی مدیران باید در صحنه باشند عنوان کرد: تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس می‌تواند به پیشرفت استان کمک کند.

جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز میزان اعتبارات سنواتی امسال استان را ۴ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۶۰ درصد اعتبارات سنواتی به بخش توازن اختصاص یافته است که به طرح‌های عمرانی مرتبط است.

او تأمین اعتبار مانده مرخصی بازنشستگان پارسال را در تعهد استان دانست و از ابلاغ منابع در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

جهانشاهی پاداش پایان خدمت کارکنان را هم منوط به ابلاغ اعتبارات کشوری دانست و گفت: طی ۶ ماه نخست امسال تأمین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار