صهیونیست‌های معترض مقابل خانه نتانیاهو تجمع کردند

شمار زیادی از صهیونیست‌ها که خواستار برکناری نخست وزیر رژیم اشغالگر هستند، مقابل خانه او دست به تجمع زدند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جمعیت زیادی از صهیونیست‌ها مقابل خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کرده و سیاست او را در جنگ علیه غزه محکوم کردند.

به گزارش الجزیره، جو امنیتی شدیدی پیرامون خانه نتانیاهو حکم‌فرما است و تعداد زیادی پرسنل نظامی در این مکان حاضر هستند.

تظاهرکنندگان مشابه اعتراضات هفتگی خود که در روز‌های شنبه برگزار می‌شود، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام برای جایگزینی نتانیاهو هستند. 

با ادامه جنگ علیه غزه و بمباران این منطقه توسط رژیم صهیونیستی، هر روز اسرای صهیونیست بیشتری در غزه کشته می‌شوند. بر اساس یک گزارش جدید، مقامات آمریکایی بر این باور هستند که از ۱۱۶ اسیر صهیونیست در غزه، فقط ۵۰ نفر تا کنون زنده مانده‌اند. کشته شدن اسرا فشار‌ها را بر نتانیاهو افزایش داده است. 

در همین حال، اختلافات بین سایر سران صهیونیست با نتانیاهو نیز افزایش یافته است. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید خواسته نتانیاهو برای از بین بردن حماس «غیرممکن» و به مثابه پاشیدن شن در چشم صهیونیست‌ها است. در همین راستا، «اسرائیل زیو» فرمانده بازنشسته صهیونیست اعلام کرد که تنش در رابطه بین نخست وزیر و ارتش هرگز تا این اندازه نبوده است. 

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اخیرا پیش‌بینی کرده که نتانیاهو بسیار به سقوط نزدیک شده است و انتخابات زودهنگام برای جایگزینی او در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار