۱۱ گردشگر بوکانی در واژگونی نیسان زخمی شدند

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در واژگونی خودروی وانت نیسان در ارومیه، ۱۱ گردشگر بوکانی مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ساعت ۱۹ عصر امروز پنجشنبه در محور مرگور- دالامپر یک دستگاه خودروی وانت نیسان جونیور حامل گردشگران بوکانی از کوه منحرف و واژگون شد و ۱۳ حادثه دیده و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی ادامه داد: ۳ تیم امدادی از نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا ارومیه، خانه‌های هلال روستا‌های براسب و دیزج مرگور بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی این حادثه ۱۱ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رییس اورژانس آذربایجان‌غربی نیز در این باره به خبرنگاران گفت: عصر امروز به دنبال تماس با مرکز پیام اورژانس آذربایجان‌غربی مبنی بر واژگونی نیسان با تعداد سرنشینان زیاد در ارتفاعات دالامپر، واحد‌های فرماندهی عملیات اورژانس سریعا ۲ دستگاه آمبولانس سبک، اتوبوس آمبولانس و بالگرد را به محل حادثه اعزام کردند.

دکتر فرزین رضازاده اضافه کرد: تعداد هشت مصدوم که توسط حاضرین به پایین کوهپایه منتقل شده بودند، با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

وی ادامه داد: تعداد سه نفر از سرنشینان نیز به دلیل اینکه آسیب جدی نداشتند حاضر به انتقال به مرکز درمانی نشدند.

رییس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بالگرد اورژانس نیز در نزدیکی محل حادثه فرود آمده بود، اما به دلیل عدم نیاز انتقال مصدومین با بالگرد، ماموریت آن لغو شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.