رئیس انجمن سینمای جوانان زاهدان گفت: نمایش ۴۰ عکس در کارگاه تولید اثر "زنده برای توام"/۸ فیلم کوتاه با موضوع انتخابات در زاهدان اکران می شود.

صادق سوری رئیس انجمن سینمای جوانان زاهدان گفت: ۴۰ عکس تولید شده توسط عکاسان برجسته کشور در محل برگزاری کارگاه بزرگ "زنده برای توام" به نمایش گذاشته شد.
صادق سوری بیان کرد: ۲ کارگاه با عنوان‌ "عناصر موثر در خلق اثر سینمایی" با حضور استاد محمد علیزاده فرد از کارگردانان مطرح فیلم کوتاه کشور و "تجربیات فیلمبرداری در سینما و فیلم کوتاه" توسط انجمن سینمای جوانان زاهدان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره ها که در قالب کارگاه بزرگ تولید اثر "زنده برای توام"، ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار شد، ۵۰ هنرجو حضور یافتند.
به گفته سوری، هشت فیلم کوتاه با موضوع انتخابات توسط انجمن سینما جوان زاهدان جهت اکران در آیین پایانی کارگاه "زنده برای توام" تولید شده است.
 وی که به عنوان یکی از عکاسان برجسته استان در این رویداد حضور یافت، گفت: ۴۰ اثر در بخش عکاسی از مسعود نوروزی عکاس سابق آستان قدس، احمد بلواسی و تعدادی عکس از ستاد ریاست جمهوری طی ۲ روز برگزاری کارگاه تولید اثر "زنده برای توام" در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان در معرض دید عموم قرار گرفت.
به گفته رئیس انجمن سینمای جوانان زاهدان، طبق برنامه ریزی صورت گرفته این آثار به همراه دیگر تولیدات هنرمندان استان از دوم تا ششم تیر ماه در پنج نقطه زاهدان در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ کارگاه بزرگ تولید اثر "زنده برای توام" با حضور هنرمندان برجسته رشته های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، عکاسی، فیلم‌سازی، انیمیشن، موسیقی، ۲۹ و ۳۰ خرداد امسال در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد، هفتم‌ تیرماه شاهد برگزاری آیین پایانی این رویداد خواهیم بود.

برچسب ها: سینما ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار