۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن آذربایجان‌غربی در حال احداث است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح‌های نهضت ملی مسکن استان در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار در حال احداث است.

رسول عطائی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح نهضت ملی مسکن و همچنین طرح خودمالکی و تعاونی‌ها در شهر جدید گلمان شهرستان ارومیه در دست اجرا و پیگیری است و طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجرا بوده که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است.

عطائی افزود: توسعه زیرساخت‌های زیربنایی در این طرح خودمالکی نیز در اولویت است و شرکت‌های خدمات رسان باید بر این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به روند بررسی مسائل تعاونی‌های ۱۱ گانه شهر جدید گلمان اضافه کرد: مسائل این تعاونی‌ها باید در سریع‌ترین زمان ممکن چه از نظر زیرساختی و چه از بخش زیربنایی رفع شود.

وی افزود: بهبود مسیر دسترسی به شهر جدید گلمان در راستای سهولت تردد اهالی منطقه با جدیت دنبال می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

عطائی در ادامه گفت: طرح‌های مسکن شهر جدید گلمان با جدیت بررسی می‌شود و توسعه این طرح‌ها در اولویت برنامه‌های اجرایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.