انحراف اتوبوس در محور بوئین زهرا به قزوین ۳۹ مصدوم بر جای گذاشت+ فیلم

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از انحراف و برخورد با گارد ریل اتوبوس و برجای ماندن ۳۹ مصدوم  در محور بوئین زهرا به قزوین خبرداد.

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در ساعت ۲۱:۲۰ دیشب گزارشی مبنی بر انحراف و برخورد  اتوبوس با گاردریل در کیلومتر ۱۸ محور قزوین به بوئین زهرا قبل از شرکت شیشه لیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه فدک جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و تیم واکنش سریع حوزه معاونت امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس که از این تعداد ۲۸ مصدوم به بیمارستان رازی و ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۱ تير ۱۴۰۳
اگر برای اتوبوس ها هم گزینش بگذارند دیگر اتوبوس های منحرف باعث آسیب به مردم نمیشوند بیشتر تصادفات رانندگی بخاطر اتوبوس کامیون و تریلی و سواری های منحرف هستند از مسئولین تقاضا دارم با این منحرفین برخورد شدید انجام دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۱ تير ۱۴۰۳
اتوبوس و مینی بوس و ون با سرعت بالای ۶۰ کیلومتر = تابوت متحرک ولی هبشکی اینو نمیفهمه