فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر:

عطر وجود شهدا باعث شده میان کانون ناامنی دنیا، امن‌ترین کشور دنیا باشیم

سرهنگ گل محمدی گفت: امروز عطر وجود شهدا است که کشور بزرگ ایران را در میان کانون ناامنی دنیا امن‌ترین کشور دنیا قرار داده است.

سرهنگ مهدی گل محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر  در دیدار با خانواده شهید علی اکبر هاتفی مجومرد، با نثار فاتحه و درود به روان پاک و مطهر شهیدان گفت: امروز اعماق رنجور قلب پدران و مادران شهدا بزرگترین سرمایه و سنگر امنیت کشور ماست.

وی افزود: چه عزتی امروز بالاتر از اینکه تمام قدرت‌های دنیا در مقابل عظمت شهدای ما حیران و سرگردان اند و ما نباید این نعمت را کم ارزش تلقی کنیم و غفلت کنیم در مقابل این روح بلندی که امروز در سر تا سر کشور ما گسترده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر، پدران و مادران شهدا را افتخار این کشور دانست و گفت: فرزند عزیز شهداء سر خود را بالا بگیریید و امروز با افتخار به وجود عزیزان و شهدای خود زندگی کنید و با معنویت این راه را به دیگران نشان دهید که شهداء و ایثار گران چه کردند، که امروز دنیا در مقابل عظمت اینان ذلیل و خوار شده است.

سرهنگ گل محمدی افزود:امروز عطر وجود شهدا است که کشور بزرگ ایران را در میان کانون نا امنی دنیا امن‌ترین کشور دنیا قرار داده است و این نعمت و سعادت جای آن را دارد که لحظه به لحظه همه ما سر بر آستان ربانی پروردگار بگذاریم و این نعمت بزرگ امنیت را که امروز حاصل خون عطر آگین شهدا است شکرگزار باشیم.

گفتنی است شهید علی اکبر هاتفی مجومرد در سال ۱۳۴۳ در اشکذر متولد و در سال ۱۳۶۲ در اثر انفجار مین در شهرستان بوکان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.